tiistai 19. heinäkuuta 2016

Kirjontaa! Ko ei oo noita harrastuksii - Embroidery! After all I have such few hobbies

20140429_171921

Nii, miehä oon tok kirjont aikasemmikii, alotin tuollasest helpost niiko Throri kartast.

I have embroidered before. Decided to start with something easy at the time, like with Thror's map.


20160719_120749

Sittemmi on teht miel kokkeilla kirjomista uuvestaa ja mielellää helmilöi kans. Mänin sit taas kysymää Faces jot onks kukkaa näht siemenhelmii missää kaupas sellasin värisekotuksin mitkä ois täs hommas kätevii (omat olin lahjottant vuosii sit pois ko aittelin jot en mie taija näitä käyttää), ja tälläne löyty sit tännää postlaatikost. Se on tuo Katri sellane humukamu jot vot!

I have had the urge to do more ever since, preferably with beads. So once again without thinking I blurted out in Facebook if any of my friends had seen seed bead colour kits in bead shops (as I had donated my own selection years ago thinking I'd never use them). This was in the mailbox today from my friend Katri. All these beads!

20160719_205745

Nii jot miehä välittömäst hyödynsin työsuhe-etuloitain ja hain tälläset hyllyst.

So as my job comes with some certain  benefits I immediately got these from the shelves.

20160718_215226

Muute kuuluu aika lail tätä. Kengät on neljä euro Eccot, goretexii, kirpparilt, ja hyvä nii koska melkei voip sannoo, jot joka hito päivä ne on kastuneet koiralenkil. Eile sato aamust, mut illal ol viel näi märkää, ko sattaa nii hitoksee ja ussei jottei mikkää kuiva. Ei mikkää. Paitsi miu huumoriin.

Otherwise this is what's going on. It rained yesterday morning, this was taken yesterday evening after dogwalk. It rains so often and much at a time that nothing dries up (except my sense of humour which resembles a bread crumb).


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti