lauantai 1. elokuuta 2015

Maustetyttö ja mehän antimet - Spice girl and the gifts from the woods

20150801_104452

20150801_104459

Nui, mausteet ois järjestykses. Kaik ne mitä kotont sattu löytymää, tarkotusha on toki ostaa lisempää ni et ainakii ne käyttämättäjääneet purkit tulloot täytee. On chiliä pariskii er purkis, on yrttii, Ras-el-Hanoutii, Piripiriä, kaikelaista. Ennemuino ol ikävää maustefanil, nykysii löytyy onneks Punnitse & Säästä suhteellise lähelt.

I am so organized. Although I'm going to buy some more spices, we'll see if I'm going to need more jars. Nowadays there's a really nice hipster store nearby, they sell spices from India via UK and they're relatively cheap, so I'm pretty well stocked up now.

20150801_134028

Tännää ei oo (viel) satant kertaakaa! Wuuhuu! Nii jot koira innostukseks mie otin marjaämpäri ja sienikori ja lähettii kävelylle. Eikä turhaa.

It hasn't rained today (yet)! Woohoo! So I took my bucket and basket and cheered the dog up by taking her for a stroll in the woods. We were rewarded.

20150801_161540

Mustikat männiit kuivurii, pistin ykköstehoile ja 12 tuntii, lyhennän jos alkaa silt näyttää jot ovat valmiita. En oo enne kuivant millokaa, nyt viimosel sain aikasiks.

I cleaned the blueberries and put them in the dehydrator. I haven't tried dried blueberries before so we'll see how they turned out.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti